29 maart 2011

Niet gevonden, maar toch weer in bezit!!!

Er is een periode geweest, dat er heel veel gescoebidoed werd. Je zag het overal. De kinderen waren er thuis mee bezig, op het schoolplein, tijdens het autorijden. En zelfs moeders raakten er een beetje mee besmet. Ik heb me toen een leuk boekje aangeschaft en we waren samen allemaal leuke dingen van scoebidoe aan het maken. Maar.. o waar ergens... ik ben het boekje ervan kwijtgeraakt . En als je iets kwijtgeraakt bent, blijft je in je achterhoofd toch altijd een beetje zoeken. En... wat zag ik gisteren in een foldertje van de Wibra??? Het scoebidoe-boekje!!! Te koop voor.. 1 euro.
Ikke blij. Vanmiddag erom en.. ik ben weer in het bezit van.. het boekje!!!!!!
Hieronder nog enkele leuke beestjes, die ik er van heb gemaakt!

1 opmerking:

Margreet zei

Deze rage heb ik kennelijk gemist, wat een leuke en vrolijke 'dierentuin' heb je gemaakt!