15 november 2012

Vanalles!


Allereerst laten zien wat ik gewonnen heb bij een give-qway!
Een leuk spelden-kussentje!
Kijk maar eens op deze blog!
Gehaakt door een jong haakSTERtje!
Bedankt Caren!! Ik ben er blij mee!

---------

En.. nu kom ik gelijk op een andere blog van een andere jonge haakSTER terecht!
Op mijn zoektocht naar mooie patroontjes voor op mijn vierkantjes-blog!
zag ik bij haar het patroon van een mooie bloem:
dat werd dus dit vierkantje!


ja. ja... nog 1,5 maand!
Dan 366 vierkantjes

--------------

Het hondje, wat ik pas haakte, heeft een vriendje!



en.. toen ik aan een sleutelhanger-sokje haakte,
stopte ik halverwege en maakte er een klein portemoneetje van voor één van mijn meiden
om er 's maandags haar zendingsgeld in mee te nemen!



---------



8 opmerkingen:

Angélique zei

Leuk, al die kleinere projecten. Wat een goed idee om van een half sokje een mini-portemonneetje te maken! Het ziet er heerlijk vrolijk uit!
Ook het hondje is weer schattig.
Ja, die meiden kunnen er wat van! Ik ben ook al zo blij met mijn speldenkussentje :-)

Pauline zei

O, wat leuk allemaal!

Angeline zei

Leuk hoor en ik vind het erg leuk van Caren haar give away,knap voor zo'n jonge haakster,zij was de ontvangster van mijn 5de P.I.F vogelhangertje;-)

groetjes
Angeline

Trilli zei

So pretty!=D

Ateljee de Kraal zei

leuk van die kleine projektjes en een leuke give away gewonnen.
groetjes

Anoniem zei

Zo leuk allemaal!

Esther zei

Leuk al die haakwerkjes groetjes Esther.

ZHOBEYDA zei

HOLA AMIGA, TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO TAMBIEN MUY HUMILDEMENTE..!
SIEMPRE SERAS BIENVENIDA..
ZHOBEYD@....