03 mei 2013

Puzzel-bal..



Ik maak graag parkietjes:)
en van deze leuke puzzelbal van Dedri maakte ik een parkietje!


Hij is misschien een beetje bol, maar wel grappig!
Een geel eende-kuikentje zou ook leuk zijn,
om ervan te maken!




------------------------

Dit zijn eerdere puzzel-ballen, die ik heb gemaakt!
Ze zijn zo leuk om te maken en om als cadeautje te geven..



----------------
nog een fotootje van Luna, ze volgt het allemaal aandachtig..
al dat gefotografeer in de tuin van het  gehaakte parkietje..


13 opmerkingen:

Natascha zei

Ik vind em heel leuk geworden. En dat ie lekker bol is, maakt em nog schattiger

Groetjes X

jumare zei

geweldige puzzelballen

Leonie zei

Super mooi gemaakt!
Knap!!!

Angélique zei

Ow, wat leuk weer! Wat een super gaaf idee!

Valerie Deconinck zei

super leuk idee, dat olifantje vind ik super, vind je daar ergens een patroontje van?

groetjes valerie

La FeMe en Spruiten zei

Wat ziet dat vogeltje er super uit zeg. Is het niet erg ingewikkeld om ze te maken?

jokiedebeer zei

Wat knap gedaan zeg.
groetjes joke

mingle-mangle zei

woh leuk ideetje,ze zijn super,:D

groetjes mingle-mangle

Betsy zei

Wat een geweldig leuk idee om er een parkietje van te maken! Hij ziet er zo lief uit :)
Ik ga dit pinnen hoor!

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

ineke zei

leuk zeg!!!
ik heb ook ergens zo'n puzzelbalpatroon opgeslagen, maar das in het engels..
en omdat ik een warhoofd ben.. ik spreek uitstekend engels, maar haken en tv kijken en ook nog eens een engels paroon volgen is wachten op fouten ahahahha
voor degenen die het ook eens willen proberen googlen op crochet amish puzzlebal

Melanie zei

Dat is nog ens een leuke puzzelbal
Liefs, Melanie

Monique van den Berg zei

oh, wat leuk verzonnen.
Wat leuk om te zien al die verschillende puzzel ballen. Super!

Groetjes, Monique

familiesadessaram zei

prachtig, heel mooi