02 april 2014

Leuk spel/handig beursje..


Dochter ging op een feestje en gaf het saaie cadeau "geld"
in deze leuke verpakking:)

Het patroon vond ik op deze leuke blog!
en er volgde er nog één, in andere kleurtjes!



---------------------------

Ik doe mee aan de RPW en er slingeren soms wel eens borduurdraadjes rond..

maar nu stop ik ze netjes in dit "portemoneetje"..

         
Op YouTube vind je hiervan een duidelijk filmpje...
-----------------------

en deze foto's maakte ik toen ik mijn handwerkjes op de foto zette..
Fijn voorjaar!


3 opmerkingen:

Elfi-jo zei

Leuk idee zo`n drie op een rij!
Ga ik maken voor op de camping!

Dank je voor de tip.

Angélique zei

Leuk, die boter-kaas-eieren, heb ik ook eens gemaakt. Je hebt prachtige foto's gemaakt zeg, vooral met dat lieveheersbeestje :-)
Mooi portemonneetje laat je ook zien!

Tinneshobbyworld zei

Altijd leuk om hier eens te komen piepen. Prachtige foto's van super mooie en leuke creaties.
Groetjes, Tinne