20 oktober 2015

Mooie baret gehaakt/naaimachine op tafel..




Heerlijk gehaakt aan een supermooie baret en gepast bij de meiden en hij staat ze alledrie mooi:)
Ik haakte de grootste maat, dus voor meisjes van 12-17 jaar. 
De baret is gehaakt met Scheepjes stonewashed black Onyx' haaknaald 5 (mijn nieuwe:)
De baret heet Totally Tam, 
http://www.crochetmagazine.com
-------------  ---------------

Gehaakt met (vrij dik) zwart katoen van de Zeeman
---------------------
Deze week heb ik ook nog lekker genaaid op mijn lockmachine en naaimachine.
Een paar simpele rechte tricot-rokjes voor mijn drie meiden en nog een lang vest.
Die laat ik zien, staat zo leuk bij mijn dochter:) 




5 opmerkingen:

ineke zei

leuk!!!

Thuis bij Corrie zei

Wat komt de kleur ook mooi uit. Leuk patroon ook.

Felisa b zei

Wat een mooierd!

Linda zei

Mooi zeg, het garen doet het goed voor de baret!

Tante Titi zei

Wat een leuke baret zeg, heel mooi geworden!