12 april 2016

Babysokjes..





Zomaar een leuk haakwerkje..
Altijd makkelijk als kraamcadeautje..
De "witte" gehaakt met garen van het Kruidvat en de andere van Scheepjes catona denim.
Patroon: green zebra baby booties, ook filmpje van op YouTube. Dat is makkelijk, soms heb ik wat moeite met het de sluiting, hoe ik moet beginnen met haken. 
Patroon witte sokjes:repeatcrafterme en vertaald door steek voor steek

het patroon van deze grappige meiden-babyschoentjes vind je hier

van de restjes van mijn dekentje, maakte ik nog wat leuke babyschoentjes
patroontje van de witte met het pompoentje
patroontje van de gele schoentjes met de blauwe knoop
patroontje van de witte met het grijze strikje

5 opmerkingen:

felisa zei

Wat een schatjes!

Angélique zei

Schattig stoer zijn ze :-)

Elizabeth zei

Mooie slofjes, en het is zò handig als je wat in voorraad hebt!
En het is een dankbaar cadeautje.
Dit modelletje wil ik ook nog een keertje maken ...

Groetjes, Elizabeth

Tante Titi zei

wat een toeval weer ik heb gisteren ook net een zelfde soort babyslofjes gehaakt. blogje hierover komt nog een keer. Die van jou zien er super mooi uit! Groetjes martine

Margaret zei

Wat een leuke babyslofjes. De denimversie zien er tegelijk lief en stoer uit.

Groetjes, Margaret