16 maart 2021

eigen gebreide sokken..

Bij het sokken breien denk ik altijd aan mijn moeder.. Wat heeft ze graag sokken gebreid voor mijn zoon, die toen op de markt bij zijn oom, de kaasboer werkte. 
Jammer dat ik toen het sokkenbreien niet van haar heb geleerd. 
Maar gelukkig is er veel goede uitleg te vinden! 

Een paar sokken van restjes sokkenwol..en

Kindersokken, gebreid met Pairfect.. 

En nog een paar sokken van restjes sokkenwol, deze zijn niet helemaal hetzelfde. Maar toch leuk! 


De seizoenpoppetjes zijn ook weer uit de kast gehaald in de klas :) 

En weer een paar mooie natuurfoto's.. 

2 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie sokken, die zitten vast heerlijk.
Die poppetjes zijn leuk, perfect voor de kleine handjes.
Wauw, die uil! Machtig mooi!

Knutselpret zei

Ah ja ik heb het gelukkig wel geleerd van moeder en schoonmoeder altijd leuk om te doen je sokken zijn heel mooi geworden. Moie fotos van de uil en dat kleintje met rood