07 juli 2011

Boekenleggers en leuke cadeau-tasjes..

  Ik vroeg aan Gerard, wat zou ik nou eens voor jou kunnen haken?
Een boeken-legger, was zijn antwoord.. Dus zo ging ik op zoek naar gehaakte boekenleggers.
Ik heb er enkele gemaakt..

Deze boekenlegger was mijn eerste maaksel, het patroon vond ik hier


Ook deze zijn mooi, veel eenvoudiger, maar in zilver zien ze er heel bijzonder uit.
Het patroontje ervan vond ik hier



Morgen is het de laatste schooldag van de basisschool. Voor de jufs heb ik een mini-tasje gehaakt, met daarin een zeepje... Het ideetje deed ik op  via deze blog, alleen heb ik de tasjes nog kleiner gemaakt.


En... ik zet er toch weer een fotootje op van mijn valkparkieten-gezinnetje.
Het is zo leuk, te zien hoe ze groeien... Op mijn blog kan ik dat goed bijhouden..

8 opmerkingen:

Angélique zei

Die tasjes zijn leuk; leuk idee ook!
Dat grut groeit zeker hard (Maar het is maar goed dat we weten hoe ze er ongeveer uit gaan zien na een tijdje ;) )

Ilonka zei

Wat een leuke boekeleggers en je tasjes vind ik ook helemaal te gek !!
En wat een aandoenelijk gezicht die valkparkietjes.
Zo lief !!

groetjes Ilonka

Anoniem zei

ik ga lekker dat donkerste tasje aan de juf geeven
lekker pu jullie lekker nie pu pu pu pu pu
van marieke

Elizabeth zei

Wat ben je druk geweest, Jacqueline! De juffen boffen maar, wat zijn de tasjes lief in die kleurtjes...
En je boekenleggers zijn ook gaaf, die ga ik ook uitproberen!

Groetjes, Elizabeth

Monique van den Berg zei

Wat een leuke boekenleggers. Die eerste (hele mooie kleur) staat ook al een tijd op mijn to do lijstje.

Wat een schattige tasjes!

Groetjes, Monique

Het Knuter Huuske zei

Ik vind de boekenleggers erg Mooi!
Wat toevallig, ik loop ook met de gedachten rond om een boekenleggers te gaan haken :D :D en zie ik net je blog voorbij komen ;) :D ....

En die tasjes!!
Ik vind ze heeeel erg Leuk!!
Super ♥

Groetjes van Ivonne

Het Knuter Huuske zei

p.s. .... De jonge vogeltjes.... Zo schattig!

Anoniem zei

Leuke boekenleggers, de eerste lijkt op het Queen Anne patroon die ik als sjaaltje aan het haken ben. Schattige tasjes voor allerlei spulletjes.