26 september 2011

Kleedje.. end.

                                                                   Een kaal dienblad...
                                      Dit kleedje vond ik mooi, dus... dat haakte ik ervoor..

                                     Het is gehaakt met mijn Duitse katoen, zoals ik het noem.
                                                          Gekocht op vakantie in Duitsland.


Het leuke van die bolletjes is, dat het bolletje in een zakje zit
en het draad vanuit het midden uit de kleine opening komt.. en
 je tijdens het haken dus gewoon je bolletje kan laten slingeren


-o-o-o-o-o-

Nog een leuke knutsel van Marieke:
Geknutseld uit het Christelijke kinderblad Bim Bam
                                                  
                                                                          -o-o-o-o-

                                 Bij het snuffelen op de blog van een nieuwe volger kwam ik
                                                                   dit leuke mapje
                                                           tegen, ook even uitproberen..
Het bloemetje is gemaakt met de nieuwe knutsel-machine

5 opmerkingen:

Angélique zei

Jullie zijn weer lekker druk bezig geweest daar :-) Leuk kleedje, leuk vredesduifje en leuk mapje!

jumare zei

wat leuk die bollen zo in een zakje.

Monique van den Berg zei

Dat ronde kleedje ziet er leuk uit. Mooie kleurtjes en wat grappig dat je die rolletjes wol in het zakje kan laten zitten. Dan blijven ze stofvrij en schoon.

Groetjes, Monique

Anoniem zei

Even de foto vergroot van dat kale dienblad. En wat denk je niks geen kaal dienblad er zit een hele tuin in ***prachtig***!!!
Het kleedje staat heel mooi en ik hou van dat roze en het lijkt me een mooie katoenen draad.

Elizabeth zei

Wat een leuke dingen zie ik weer bij jou.
En... je hebt je blog veranderd!

Groetjes, Elizabeth