28 januari 2012

Leuk.. leuk.. leuk...

De winnares van de give-away bij Angélique was....
ik!!!!!!


Ik ben NU dus de gelukkige eigenares van dit mooie etui met inhoud
en dat mooie bolletje wol en....

ik kreeg nog meer van haar!!!!




Dit mooie boekje, om al mijn ideetjes in op te schrijven!!
Ik ben er heel blij mee..
het ziet er ook heel mooi uit, hé!!

-o-o-o-o-o-

We zagen elkaar op de bloggerdag in Sliedrecht..
Een fijne dag!

Ik kwam met nog veel meer leuks thuis, hoor!
Allereerst de herinnering aan een leuke dag met gezellige dames..
en nog meer cadeautjes..
Kijk maar eens even mee.






Voor herhaling vatbaar, zo'n dagje..

-o-o-o-

Zelf heb ik gemaakt voor deze dag:

Een hoesje voor watten-schijfjes

Een sleutelhanger van een kaboutertje

Een hoesje voor tissue-doos

Deze cadeautjes kan je ook zien bij Angélique,
de tissue-houder en kabouter had ik voor haar gemaakt
ivm privé-swap en het tissue-hoesje heeft ze gewonnen
bij het spel!

-o-o-o-o-

Tijdens de bloggerdag gingen
mijn 3 meisjes met hun papa naar de Dierentuin in Rotterdam,
dus ook zij hadden een fijne dag

Deze  2 leuke foto's hadden ze speciaal voor mij gemaakt!!



en natuurlijk ook nog veeeel foto's van dieren
die je ook hier kunt zien!!



11 opmerkingen:

Angélique zei

Ja, het was echt super! Zo leuk om je "in het echt" te zien en te spreken! En de meiden hebben er ook nog een leuke dag door gehad, hihi.
Veel plezier met alle cadeautjes en de herinneringen ;-)
Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Hallo Peetje zei

Wat was het leuk he, Ik ben net al bij Marjo en Angelique langs geweest. Toen ik thuis was wilde ik eigenlijk ook al gelijk een verslag doen, zo heb ik er van genoten.. Maar dat doe ik morgen.
Leuk ook om jou in het echt te ontmoeten Jaqueline, Het was ook zo gezellig met iedereen, en door je mandje met granny's heb ik de katoen ook weer naar beneden gehaald en heb ik vanaaf 2 granny's gehaakt.


Goed he.
:-)
Lieve groetjes
Petra

jumare zei

wat een boel leuke dingetjes

Betsy zei

Ja, het was een heel gezellige dag en vooral leuk om iedereen een in het echt te zien en te kunnen spreken. Ik zit nu nog steeds na te genieten :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth zei

Oh..., ik had niet eens gezien dat dit mooie zakje met de rolmaat naar jou was gegaan.. Angélique had die toch eerst..?
En ik had ook dat mooie opschrijfboekje niet gezien, pft..toch nog een boel gemist tussendoor..
Maar je bent met hele leuke dingen naar huis gegaan!
En nu de napret nog...

Groetjes, Elizabeth

Anoniem zei

Leuk je verslag te lezen en de foto's te bekijken.
Je granny's zagen er ook zo mooi uit, groetjes Roos.

Moos zei

Ook al weer zo'n leuk verslag.
Geloof dat ik net zoveel napret als jullie heb (en ik ben er niet eens bij geweest hihihihihihi).
Maar het is gewoon super om overal te lezen hoe iedereen van jullie bloggersdag genoten heeft!

Ben helemaal verliefd op je mooie notitieblok/boekje!!!!!

Unknown zei

Oh, daar is hij haha! Leuk hoor! Je hebt nog veel leuke dingen gekregen zeg. Ik vond het ook een geweldige dag en ga vandaag nog even nagenieten, ook van alle foto's. Fijne week!
liefs, Nancy

Tineke zei

Nou en of dat het een super dag was. Zo leuk om nu weer van iedereen de verslagen te lezen, zo blijven we nog even genieten.

Lindevrouwsweb zei

Was echt een gezellige dag zaterdag! Ik heb echt genoten!Leuk jou en de anderen te ontmoeten! Jouw granny deken vond ik prachtig!En wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! Nu nog lekker na genieten! Succes met je 365 dagen granny project!groetjes Joke

Anja zei

Hoi Jacqueline,

Ik ben gek op kabouters en haken.
Dus ben ik gaan google voor een mooi patroon van een kabouter.
En ja, hoor, kom ik jouw super leuke gelukskabouter tegen.
Mijn vraag aan jou is of ik het patroon mag hebben (kopen)?!
Het is puur hobby voor mezelf (doe niet aan verkoop).
Ik zou het echt geweldig vinden, dus graag hoor ik van u of het mogelijk is.

Groetjes Anja