15 januari 2016

Leuke haakCALs en een meehaker..

Ff'
Elke maandag en donderdag een vierkantje haken: leuk!
------
En een dekentje haken voor Luna..
Met de mix 'n match CAL
Van leuke, vrolijke kleurtjes!

-----------------------
En kijk eens hier.....  Is dit haakwerk van mij?

Nee...

Een oudere mevrouw waar ik werk, vroeg of ik voor haar ook van die mooie bolletjes wou halen..
En nu gaat ze ook meehaken aan de mit 'n match CAL. Echt leuk :)
Dus.. Nu neem ik elke keer wanneer ik bij haar ga werken het patroontje van die week voor haar mee en houden we even werkbespreking (haha.. na werktijd hoor!) gezellig!!!!!!


4 opmerkingen:

Corine zei

Ja, het ziet er allemaal leuk uit, die nieuwe haak CALs. Ik weet me tot nu toe aardig in te houden, want ik ben nog te druk met andere projecten!
Succes met je CAL uitdagingen, ik blijf het volgen!

Corine

Margaret zei

Jouw CAL-haakwerk ziet er prachtig uit. De CAL met de granny's kende ik nog niet. Ik ga ook eens kijken, want deze granny's zien er mooi uit.

Fijn weekend, Margaret

Angélique zei

Je bent lekker druk bezig met mooi resultaat, dat worden weer heel fijne dekentjes :-)
Goed weekend!

Tinneshobbyworld zei

Mooie granny's in super mooie kleuren. Gaat een prachtig deken worden, zeker weten.

Fijn weekend, lieve groetjes, Tinne