18 juni 2012

Awards........

De laatste dagen worden er weer veel waarderingen (Awards)
 gegeven aan elkaar in Blogland.
Leuk, dat de bloggen over en weer zo gewaardeerd worden!

Bedankt voor de Award, die ik van jullie kreeg!


Bij deze Award horen wat regeltjes zoals een paar vragen beantwoorden en zelf ook blogs nomineren. 
Er zijn zoveel leuke blogs in Blogland, die leuke blogs zou ik allemaal wel willen nomineren!
Maar de blog van angélique wil ik wel even vermelden,  omdat het mijn blog-vriendin is én de blog van Sandra wil ik ook graag in het zonnetje zetten.
Sandra haakt net als mij een 365 dagen project van vierkantjes. Ik vind het leuk om bij haar te kijken en zo over en weer patroontjes met elkaar te delen! 
Ik heb op mijn vierkantjes-blog al heel veel volgers, maar Sandra verdiend zeker zo veel volgers!
En dan naturlijk de blogs van mijn dochters (met vriendin):
-

Nu nog de vragen beantwoorden:
1.Wat is je favoriete dier? 
Als je mijn blog leest, dan weet je zo wel wat mijn favoriete dier is! Vogels natuurlijk! Valkparkieten en parkieten!! Heerlijk om in deze tijd weer de groei van de jonge vogels te kunnen volgen!!
En... daar is natuurlijk een hartenveroveraartje bijgekomen: onze puppie Luna!
Wat hebben we daar allemaal al veel plezier van!
3 van de 6 jonge vogels van dit jaar!

Onze luna

2.Wat is je favoriete getal? 
Favoriete getallen heb ik niet!
3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank? 
thee zeker.., al drink ik ook heel graag melk-producten zoals karnemelk, milk-fruit enzo.
Nee.. koffie ga ik maar niet lusten..
4.Facebook of twitter?
Vind ik meer iets voor mijn kinderen.
5.Wat is je passie? 
Even opzoeken in het woordenboek: daar staat:
"drang,die men niet kan weerstaan.."
nou..da's duidelijk HAKEN!! 
6.Krijgen of geven?
Van geven word je rijker! Maar van iets krijgen word ik ook erg blij!
7.Wat is je favoriete patroon?
Ik haak graag verschillende patronen,leuk.. elke keer weer een verschillend puzzeltje!
8.Wat is je favoriete dag van de week? 
Ik denk de zondag..  Door de weeks vliegt iedereen hier en daar naar toe, druk met school en werk en zo meer.. Maar zondags is iedereen thuis.Gaan we samen naar de kerk en is het overwegend tóch gezellig, ondanks dat er toch wel eens gekibbeld wordt. 
Ik denk, dat ik daar later nog met een fijn gevoel aan terugdenken kan..

9.Wat is je favoriete bloem?
Een passiebloem vind ik heel erg bijzonder!

10.Wat is je favoriete land?
Nederland:
Zeeland:deduinen en de zee
De Veluwe: de bossen.

Groetjes Jacqueline



3 opmerkingen:

Angélique zei

Nou blogvriendin, dat heb je toch mooi op het scherm gezet zo. Je verdient het dat jij en je blog even in het zonnetje gezet worden. Leuk om ook jouw antwoorden te lezen, al bevatten die voor mij weinig nieuws, maar zo weten anderen ook wat meer over je. Maar van die passiebloem, dat wist ik nou niet!

Unknown zei

Graag gedaan! en wat leuk om je antwoorden te lezen!!
liefs, Nancy

Sandra Both zei

Aah, wat super lief!!
Dank je wel!