16 juni 2012

Nu is het echt ONZE puppie!!

Even uitrusten hoor!!
Ik heb vandaag zoveel meegemaakt....


Ik woonde samen met mijn mama en mijn 3 zusjes en  broertje ergens op
een boerderijtje..
Komt er vanmorgen een auto het erf oprijden,
een paar meisjes (ik had ze al eens meer gezien) komen heel enthousiast op me afrennen..
en... na een poosje namen ze mee in de auto..


Nu ben ik ergens, waar ze allemaal wel héél blij zijn, dat ik er ben!!


Ze hebben hier ook een leuke naam voor me bedacht..
Ik heet LUNA!!

Een reactie van een blogster:
Ooowh wat een schatje. Ik vind Luna wel bij haar passen.
                                                                               Liefs Maria
(Maria: je krijgt binnenkort dus een leuk haakwerkje!)

Ik heb hier nog veel te verkennen, dat heb ik al wel gezien!
Toen ik zo rond me keek, zag ik dat het vrouwtje dat hier woont,
regelmatig een klein stokje in haar handen heeft, waar ze met leuke gekleurde
draadjes mooie dingen van maakt..
Volgens mij heeft ze dit balletje ook gemaakt,
die heb ik alvast maar ingepikt!!

Ze heeft ook zo'n ding, een foto-toestel, waar ze hier
regelmatig mee in de weer zijn,
volgens mij zien jullie mij vast nog wel eens op deze blog verschijnen!!
Tot ziens!!!!

----------------------------

Nog eventjes laten zien,
wat er gemaakt is van die leuke, gekleurde draadjes!! 



----------

22 opmerkingen:

jokiedebeer zei

ooooooooooooooooooooooooo wat een schatje zo lieeeeeeeeeeeeeeeef.
En mooie naam. Geniet er maar van de kleine pup is weer groot.
En je hoesje is super, leuke kleuren

groetjes joke

Koe & ko zei

Geniet lekker van jullie pup, Luna! En leuk hoesje, hoor.

Marga zei

Wat een poepie!!!! Daar ben je toch gelijk verliefd op. (kwijl)
Luna vind ik een leuke naam.
Gefeliciteerd met jullie Luna!!

Trudy zei

Wat een schatje zeg!! Veel plezier samen hoor!

bijleonie zei

ooo, wat een droppie, veel plezier met dit kleintje . maar dat zal vast wel lukken

Ria's Creaties zei

Och wat een schatje,geniet ervan.
En een mooi hoesje.
Groetjes ria.

Anoniem zei

Wat is Luna lief ik wens jullie heel veel plezier met haar.

Corine zei

Oooo, wat een schatje, jullie LUNA.
Leuke naam!! Ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben met dit nieuwe huisgenootje.

Angélique zei

Luna voelt zich zo te zien al aardig thuis, heel veel plezier met haar!

Mooi hoesje heb je gemaakt!

Lies zei

Veel plezier met jullie nieuwe puppy! Luna voelt zich precies al wat thuis.

Miss Creatuurtje zei

Wat een schatje!!! Superlief!

Atelier het Uilenhuis zei

Wat een lieverd, heerlijk zo'n pup in huis! Geniet er maar lekker van.

Diaantjes Haaksels zei

Wat een lief puppy, en een leuke naam. Wij hebben sinds de kerst een pup in huis met de naam Molly. In het begin is het heel intensief maar ik zou nu niet anders meer willen. Veel plezier met de nieuwe huisgenoot

kristel zei

Wat een schatje, veel plezier ermee!

Lief en Mooi zei

Gefeliciteerd met lieve Luna!
je haakwerkje is errug leuk.

Marjo zei

Ohhhhhhh wat een schatje en zooo herkenbaar...lijkt op Whisper toen we die 12 jaar geleden als pup van 6 weken gingen halen op een boerderij ...is het een boerenfox ?

Liefs
Marjo

Sandra Both zei

Aaah!!! Wat super schattig!! Knuffel maar lekker!!
T is me niet gelukt om bij te haken, maar ik heb dat leuke gratis e book uitgeprint en 6 uur in de trein naar Parijs te gaan.... Dus dat komt wel goed, krijg alleen zo soms van die zere polsen van het haken ... :-(

Monique van den Berg zei

Wat is Luna toch een lieverdje. En die naam past heel goed.
Volgens mij heeft ze het al aardig naar haar zin.
Veel plezier.

Groetjes, Monique

Ans zei

Wat een schatje!!! Met een mooie naam. Ik hoop dat hij vannacht een beetje heeft kunnen slapen zonder zijn moeder en zusjes. Geniet ervan.

Linda zei

Wat een schatje en mooie naam hebben jullie uitgezocht, veel plezier met Luna!!

Moos zei

Ahhhhhh Luna ..... wat een heeeeeerlijk ding *verliefd zuchtje*

sjanie zei

Ach, wat een droppie is het zeg.
Een mooie naam hebben jullie haar gegeven. En wat heb je er een leuk verhaaltje bij gezet, Jacqueline.
Geniet van jullie pup. Je krijgt er zoveel liefde van.

O ja, zou ik bijna vergeten, wat heb je een leuk hoesje gemaakt. Lekkere vrolijke kleuren.

Groetjes,
Sjanie